Despre Wineful

Wineful aduce pe piața din România primul serviciu de abonament la vinuri alese cu grijă de către somelieri cu experiență. Vrem să te scăpăm de timpul și banii pierduți căutând un vin bun, alegând noi pentru tine cele mai bune vinuri pe care ți le trimitem lună de lună, într-o cutie tematică, alături de ghiduri și alte surprize.

Wineful este un magazin online ce nu are magazin fizic, însă, dacă vrei, poți ridica comanda ta de la punctul nostru de lucru din str. General Berthelot 97A, Sector 1, București.

Abonament

O garanție că primești acasă vinuri excelente, la prețuri foarte bune, însoțite de ghiduri cu note de degustare, recomandări de servire și povestea cramei de la care vine vinul, toate livrate gratuit la ușa ta. Fiecare cutie vine cu oportunitatea de a descoperi vinuri foarte bune ce nu le poți găsi peste tot și cu soiurile musai de încercat de câtre toți băutorii de vin. În plus, abonamentul mai vine și cu o reducere generală la vinurile din Shop. Așa că nu mai sta pe gânduri și lasă-ne să te convingem că știm să alegem un vin.

Vinurile din abonament sunt mereu o surpriză, vei descoperi vinurile respective abia când deschizi cutia, deoarece vrem să decoperi un vin nou fără să-ți fie teamă că nu o să-ți placă. Este o aventură în care descoperi noi favorite și îți dezvolți gustul! Citești povestea vinului, descoperi soiul și notele gustative, recomandările culinare și astfel ai parte de o experiență completă.

Poți intra în comunitate oricând vrei tu, înregistrarea este gratuită. Completează-ți profilul cu datele de contact și câteva informații despre tine, iar restul se va completa automat pe măsură ce încerci și evaluezi vinurile din magazin. După ce ai încercat 20 de vinuri diferite din shop sau de la abonament, profilul tău va fi 100 % complet și vei primi recomandări personalizate pe gustul tău, în plus, te califici pentru extra oferte.  

În secțiunea de modificare plan abonament poți să schimbi culoarea vinurilor din abonament, alege noul număr de sticle de vin dorit, planul sau culoarea vinurilor. Dacă comanda ta a fost deja procesată, schimbarea planului de abonament va avea loc din luna următoare.  

Abonamentul tău lunar se reînoieste automat pe data de 27 a fiecărei luni.

În ziua în care se reînoiește abonamentul are loc și debitarea cardului. Aceasta este realizată automat prin platforma EuPlătesc. Ținem să precizăm că noi nu stocăm datele tale de card.

Ne anunți și îți punem abonamentul pe pauză și îți returnăm imediat suma debitată. Conteactează-ne la hello@wineful.ro pentru mai multe informații.

Nope! Vinurile și cutiile cadou din magazinul online pot fi cumpărate de orice doritor, indiferent că este abonat sau nu.  Însă, abonații Wineful au extra-reduceri în shop și primesc oferte și vinuri ce nu se regăsesc în magazin, deci îți recomandăm să iei neapărat în calcul și un abonament.

Da, în cazul în care rămâi izolat pe o insulă sau te hotărăști să pleci într-un sabbatical, că altfel nu vedem de ce ai face o pauză de vin, poți sări o lună de abonament oricând vrei tu. Pentru a pune pauză, mergi în secțiunea Contul Meu și selectează opțiunea de Pune pe pauză.  

Menționăm că trebuie să ții cont că data limită la care poți pune pe pauză următoarea cutie din abonament este în ziua 20 a fiecărei luni. Dacă ai pus pe pauză după data limită, atunci vinul va apărea în istoricul tău de comenzi și poate fi livrat în orice perioadă dorești.

Nici nu vrem să ne imaginăm de ce ai face asta. Însă da, poți anula abonamentul oricând dorești după ce ai primit prima sticlă din luna la care te-ai abonat, însă ține cont că în data de 20 a lunii sunt procesate comenzile. Dacă comanda a fost deja procesată, abonamentul va fi anulat în luna următoare.

Pentru anularea abonamentului trebuie să te duci în secțiunea Contul Meu, iar acolo să selectezi opțiunea de Anulează Abonament. Te rugăm să ne scrii și un scurt motiv pentru care ai luat decizia asta pentru a ști ce avem de înbunătățit.

Cadouri

Poți face o surpriză plăcută unui pasionat de vinuri, oferindu-i un abonament. Tot ce trebuie să faci, este să alegi mixul de vinuri preferat și să menționezi adresa de livrare a persoanei căreia îi faci cadoul.
Toate vinurile din abonament sunt livrate numai în prima săptămână din lună. Dacă ai dat comanda până în ziua 27 a lunii, atunci la începutul lunii următoare se va livra prima ta cutie Wineful. Dacă dorești să mai amânăm data de livrare sau să îi trimitem un mesaj personalizat, scrie-ne la hello@wineful.ro .

Livrare și retur

Toate vinurile din abonament sunt livrate numai în prima săptămână din lună. Dacă ai dat comanda până în ziua 27 a lunii, atunci la începutul lunii următoare vei primi prima ta cutie Wineful. Dacă dorești să mai amânăm data de livrare, scrie-ne la hello@wineful.ro .

Îți recomandăm să completezi adresa la care poți fi găsit în zilele lucrătoare, între orele 10-18, deoarece în acest interval va livra curierul comanda. Dacă în altă lună de abonament nu mai ești la adresa principal menționată în contul tău, te rugăm să completezi adresa temporară sau să ne anunți la hello@wineful.ro unde te găsim.

Poți schimba adresa de livrare din Contul Meu, însă ține cont de data la care modifici adresa, dacă modificarea are loc după ce a fost procesată comanda, livrarea va fi făcută la adresa care era trecută înainte de data de 20 a lunii. Dacă a trecut data dar comanda încă nu a fost livrată, conteactează-ne la hello@wineful.ro pentru a ne anunța modificarea.

Costurile de livrare pentru abonament sunt gratuite. Pentru comenzile din shop, însă, costul de livrare este de 11 pentru livrarea în București și 15 lei în toată România. Pentru plata ramburs se mai adaugă o taxa de 5 lei. La achiziții de peste 200 de lei transportul este gratuit. De asemenea, mai poți întâlni zile cu livrare gratuită, așa că stai cu ochii pe Shop.  

Menționăm că pot apărea situații ce nu țin de noi, pot fi create de curier neîndemânatic sau chiar de un dop defect. Dacă ești nemulțumit de comanda primită, te rugăm să ne contactezi în maxim 30 de zile de la data în care l-ai primit, la hello@wineful.ro. Vrem să rezolvăm situația și să ne revanșăm pentru experiența neplăcută trăită.  

Plăți

Abnamentul poate fi plătit doar online, cu cardul. Plățile sunt procesate prin EuPlătesc. Pentru comenzile din magazin, plățile se pot face și prin ramburs, la livrare.

Sigur! Sună-ne la 0774.99.89.83 și te ajutăm cu drag!

Dacă plata a fost respinsă, este posibil să nu mai ai fonduri suficiente ori să întâmpini ceva probleme cu cardul (a expirat sau a fost blocat de câtre bancă). Poți încerca să faci plata cu un alt card sau, dacă este o comandă din magazin, să alegi plata cash prin ramburs.

Cel mai ușor mod prin care actualizezi datele tale de card este să te autentifici și să intri în secțiunea Contul Meu. Dacă întâmpini probleme, trimite-ne un email la hello@wineful.ro sau dă-ne un telefon la 0774.99.89.83.

La abonament, plata este recurentă, iar ea va fi procesată în fiecare lună după data de 27, după ce se procesează comanda.

Te vom anunța de fiecare dată când are loc procesarea comenzii. Vei primi un mesaj cu numărul de comandă și AWB-ul curierului. 

Dacă ai întrebări ce nu se regăsesc aici, trimite-ne un email la hello@wineful.ro sau dă-ne un telefon la 0738.677.118 pentru a-ți oferi toate detaliile de care ai nevoie.