Despre Wineful
Wineful este primul abonament la vinuri alese cu grijă de către somelieri, ce vine alături de ghiduri cu informații despre ele, pentru ca tu să devii un specialist în vin. Vrem să te scăpăm de timpul și banii pierduți căutând un vin bun, alegând noi pentru tine cele mai bune vinuri pe care ți le trimitem lună de lună, într-o cutie strașnică, alături de ghiduri și alte surprize.
Wineful este un magazin online ce nu are magazin fizic, însă, dacă vrei, poți ridica comanda ta de la punctul nostru de lucru din str. Știrbei Vodă 22 intrarea x. Pentru asta, însă, te rugăm să ne dai un mesaj sau telefon înainte.
Abonament
O garanție că primești acasă vinuri excelente, la prețuri bune, însoțite de ghiduri cu note de degustare, recomandări de servire și povestea cramei de la care vine vinul, toate livrate lună de lună la ușa ta. Fiecare cutie vine cu oportunitatea de a descoperi vinuri foarte bune ce nu le poți găsi peste tot și cu soiurile musai de încercat de câtre toți băutorii de vin. În plus, abonamentul mai vine și cu o reducere generală de 10% la toate produsele din Shop. Așa că nu mai sta pe gânduri și lasă-ne să te convingem că știm să alegem un vin.
Vinurile din abonament sunt mereu o surpriză, vei descoperi vinurile respective abia când deschizi cutia, deoarece vrem să decoperi un vin nou fără să-ți fie teamă că nu o să-ți placă. Este o aventură în care descoperi noi favorite și îți dezvolți gustul! Citești povestea vinului, descoperi soiul și notele gustative, recomandările culinare și astfel ai parte de o experiență completă.
Abonează-te trecând prin pașii din pagina de abonament: alege planul dorit, alege frecvența la care vrei să primești abonamentul – o dată pe lună sau o dată la trei luni – completează toate datele de facturare, livrare și apasă pe trimite comandă. Ești gata! Urmează să primești un email de onboarding în care afli și ai multe despre abonamentul Wineful.
Abonamentul este livrat la 1-2 zile după plasarea comenzii. Lună de lună, abonamentul va fi livrat la 1-2 zile după retragerea recurentă automată.
În secțiunea Contul Meu ai opțiune de modificare plan abonament de unde poți să schimbi frecvența la care să primești vinul, culoarea vinurilor din abonament, sau numărul de sticle de vin dorit.
Abonamentul tău lunar se reînoieste automat lunar, în data în care te-ai abonat.
În ziua în care se reînoiește abonamentul are loc și debitarea cardului. Aceasta este realizată automat prin platforma Braintree de la PayPal sau Stripe, procesatoare de plată aflate în top 3 mondial.
Refuzi coletul atunci când ajunge curierul cu el, iar pe noi ne anunți că vrei să iei o pauză sau să anulezi abonamentul și primești banii retrași înapoi.
Nu! Vinurile, produsele și cutiile cadou din magazinul online pot fi cumpărate de orice doritor, indiferent că este abonat sau nu. Abonații Wineful, însă, au extra-reduceri în shop și primesc oferte și vinuri ce nu se regăsesc în magazin, deci îți recomandăm să iei neapărat în calcul și un abonament.
Da, în cazul în care rămâi izolat pe o insulă sau te hotărăști să pleci într-un sabbatical, că altfel nu vedem de ce ai face o pauză de vin, poți sări o lună de abonament oricând vrei tu. Pentru a pune pauză, du-te în Contul Meu.
Nici nu vrem să ne imaginăm de ce ai face asta. Însă da, poți anula abonamentul oricând dorești după ce ai primit prima sticlă din luna la care te-ai abonat, direct din Contul Meu sau trimițându-ne un email la [email protected] în care să ne anunți asta. Te rugăm să ne scrii și un scurt feedback pentru a ști ce avem de înbunătățit.
Cadouri
Livrare și retur
Cutia ta Wineful se va livra, lună de lună, la 1-2 zile după retragerea automată. Dacă dorești să mai amânăm data de livrare, scrie-ne la [email protected] sau anunță-ne la telefon.
Îți recomandăm să completezi adresa la care poți fi găsit în zilele lucrătoare, între orele 10-18, deoarece în acest interval va livra curierul comanda. Dacă în altă lună de abonament nu mai ești la adresa principal menționată în contul tău, te rugăm să completezi adresa temporară sau să ne anunți la [email protected] unde te găsim.
Poți schimba oricând adresa de livrare trimițându-ne un email cu noua adresă, la [email protected] sau modificând direct din contul tău Wineful.
Menționăm că pot apărea situații ce nu țin de noi, pot fi create de curier neîndemânatic sau chiar de un dop defect. Dacă ești nemulțumit de comanda primită, te rugăm să ne contactezi în maxim 30 de zile de la data în care l-ai primit, la [email protected]. Vrem să rezolvăm situația și să ne revanșăm pentru experiența neplăcută trăită.
Plăți
Abnamentul poate fi plătit doar online, cu cardul. Plățile sunt procesate prin Braintree sau Stripe. Pentru comenzile din magazin, plățile se pot face și prin ramburs, la livrare.
Sigur! Sună-ne la 0758 474 036 și te ajutăm cu drag!
Dacă plata a fost respinsă, este posibil să nu mai ai fonduri suficiente ori să întâmpini ceva probleme cu cardul (a expirat sau a fost blocat de câtre bancă). Poți încerca să faci plata cu un alt card sau, dacă este o comandă din magazin, să alegi plata cash prin ramburs.
Cel mai ușor mod prin care actualizezi datele tale de card este să te autentifici și să intri în secțiunea Contul Meu. Dacă întâmpini probleme, trimite-ne un email la [email protected] sau dă-ne un telefon la 0758 474 036.
La abonament, plata este recurentă, iar ea va fi procesată în fiecare lună în ziua în care te-ai abonat.
Toate comenzile sunt procesate în maxim 7 zile și acestea apar în cont cu statusul ” În procesare”, chiar și după finalizare. în cazul în care apare ceva neprevăzut, te vom anunța de fiecare dată.
Dacă ai întrebări ce nu se regăsesc aici, trimite-ne un email la [email protected] sau dă-ne un telefon la 0758 474 036 pentru a-ți oferi toate detaliile de care ai nevoie.